sábado, 17 de noviembre de 2018

Euskaraldia






Blog hau zabaldu nuenetik ez dut  euskera erabili. Bere izena “Beste ikuspututik” euskerak jarri nuen, bai, eta lehenengo artikuluan “Kaixo Guztioi” euskera erabili nuen ere, baina hortik hona ez dut kaixo, ez agur, ezta eskerrik askoren bat ere euskeraz idatzi.
 
Joan den asteartean Euskaraldia kanpainerako “Belarriprest” izatea erabaki nuen, baina momentu berean Facebooken beste konpromisu bat hartu nuen neure buruarekin: Euskaraldia kanpaina amaitu arte euskeraz lerro batzuk idazten sailatu. Eta konpromisu hori blogera ere ekarri nahi dut.

Horregaitik datozen egunetan blog honetan nire iritzia euskeraz irakurri ahalko duzue. Niretzat eulkaltegira itzultzea bezalakoa izango da nire euskera hobetzeko nahian, eta segurazki artikuluak erderaz baino laburragoak izango dira. Horrela, agian, irakurleak gutxiago aspertuko ditut.

Dena dela sartuko ditudan akatzengaitik parkamenak eskatzatzen dizkizuet..

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario